Fredag - Hemma röj och pizzakväll

Dagen innehöll mest fix här hemma. Hade kommit mer snö och blivit kallare också. Åkte en sväng till stan för att fixa ett par ärenden, blev nya vantar till mig eftersom fingervantar inte direkt är optimalt i kylan och snön.

Ringde till sjukhuset på morgonen och medans jag var ute ringde läkaren tillbaka och jag hade rätt, blir ett till TUL för att se att vår mini inte fortsätter nedåt på kurvan. Skönt det, men irriterande att behöva strida för sin sak.

Hem och ge sötnosen lunch och sen ut en stund i snön, ordentligt djup så Melvin uppskattade inte att hamna framåt på mage för då fick han i ansiktet. Fixade och röjde under em. Sen kom syster hem hit med T och vi åt mat, pizza. mer röj under kvällen och montera upp nytt köksbord samt stolar. Höll på till halv ett på natten, alldeles för sent för min del.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback