Lördag - Födelsedag och flytt av möbler

Min födelsedag inleddes med paket och frukost på sängen som mina fina älsklingar hade fixat, fick gossipgirl dvd:er och Lola´s cupcakes bakbok som jag hade önskat mig :) Serierna blir till att kolla på när det inte finns nåt bra på tv kvällstid :)
 
Sen var det bara upp och så började stöket här hemma, massa saker skulle flyttas och jag hade endel att fixa här hemma undertiden. Sen kom Robin hem med vårt nya vitrinsskåp som vi började bygga ihop, inte bra för en gravid att fixa sånt på golvet men ville ju hjälpa till också. Sen var det städa och flytta om möbler och bära endel. Var helt slut när jag äntligen fick lägga mig på kvällen.
 
Melvin var så duktig hela dagen trots allt stök här hemma. Kanske lägger upp nån bild sen när vi fått riktigt bra ordning, är inte riktigt färdiga än utan måste fundera lite på hur vi ska ha vissa saker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback