Lördag - Förberedelser o mys

Dagen började med sovmorgon för min del då Robin tog med Melvin ner så jag fick sova. Det behövdes efter natten då jag va vaken i över en timme av onda förvärkar som knappt släppte med hjälp av Alvedon o värmekudde. Trodde nästan det var något på G.

Gick upp och såg julkalendern tillsammans och så åt vi frukost :) Älskar helg morgnarna när man sitter tillsammans och äter :) Efter frukost gjorde vi oss iordning och så snöade Robin av bilen så vi kunde åka en sväng till Gränby.

Köpte lite bra att ha saker tills mini kommer, bland annat amningsnapp, ilägg, napp och så omlottbodys. Fick endel förvärkar när vi var där också men de släppte som tur var. Hämtade också en kasse med lite saker hos syster innan vi åkte hemåt. Lunch och sen städa lite innan jag påbörjade packning av bbväska, känns som det är dags att börja nu så det mesta är klart sen.

När sötnosen vaknade efter sin middagslur så lekte vi och körde igång en maskin tvätt. Behövde tvätta lite mer kläder till mini. Lite mellis för Melvin och fika för mig o Robin innan vi busade lite mer o hängde tvätt. Gjorde middag och sen var det bara bus och mys med sötnosen innan sovdags.

Resten av kvällen spenderades i soffan framför så mycket bättre.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback