Lördag - Stora älsklingens födelsedag ♥

Efter en natt med dålig sömn gick jag upp med Melvin och såg ett serie avsnitt innan jag gjorde frukost på sängen åt Robin som fyllde år :) Melvin fick också lämna presenten.

Efter det var det dags för mig och Melvin att äta frukost. Sen var det mys framför tvn innan vi åkte för att kolla rean i stan. Kollade in datorer också men lättare när man kan sitta hemma och jämföra. Åkte hemåt igen och åt lite lunch samt förberedde fika tills gästerna skulle komma.

Älsklingen fick fler paket och så fikade vi med en massa gott. Gjorde pizza till middag, riktigt gott och mättande!

Melvin hade busat massor med bla. sin mormor och var trött så han blev lagd innan vi såg film. Var helt slut så somnade till i soffan, var bara direkt till sängen när jag vaknade till.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback