Onsdag - Läkarbesök och Granhandling

Hade fått tid för läkarbesök på förmiddagen så efter frukost gjorde vi oss iordning och snöade av bilen och begav oss mot sjukhuset. På ett sätt gick läkarbesöket oväntat bra, verkar som jag får det som jag vill. Dock ska jag tillbaka  nästa torsdag så vi får väl se då hur det går. 
 
Efter besöket åkte vi vidare till Gränby centrum för att handla sista julklappen och även köpa julklapp till Melvin från min bror. Inte lätt att hitta rätt sak till Melvin men tillslut hitta vi något som troligtvis blir kanonbra :) När vi var klara med det så var det ingen större idé att fortsätta ränna runt där, hade enormt ont i ryggen så ville mest hemåt och dessutom var det rejält med folk. Köpte en gran utanför och sen åkte vi hemåt.
 
Väl hemma var det bara lasta ur bilen och sen ge Melvin lunch. Sen sovdags för sötnosen och jag prövade göra knäck igen, men näpp det är fel på formarna vi köpte eftersom det funkar kanon med andra formar. Så kan varna för att köpa Icas knäckformar verkar vara något fel med dem.
 
Lagom tills Melvin sovit klart kom pappa förbi då han glömt sina nycklar så Melvin fick umgås lite mer med sin älskade morfar :) Slog in julklapparna som jag köpt när han var här så var Melvin sysselsatt undertiden.
 
Robin kom hem från jobbet och så tog vi det lugnt ett tag innan det var dags att göra mat och så mysa med Melvin innan han skulle sova. Hann även med att ge honom ett bad :) Kvällen spenderades som för det mesta i soffan ;)
 
"Lilla" julklappssamlingen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback