Onsdag - Snöstorm

Jisses vilken snökaos-dag! Var inte ens utanför dörren utan stannade inne, snöade precis hela dagen och blåste massor, så jag och sötnosen passade på att fixa lite här inne istället. Busade och lekte massor på förmiddagen, sen lunch och sovdags för Melvin.
 
Under tiden han sov passade jag på att lata mig i soffan ;) Välbehövligt med min onda rygg kan jag säga. När Melvin hade vaknat och ätit mellanmål kom Robin hem och jag började förbereda middagen som blev Lasagne.
Lyckades riktigt bra med maten och Robin sa flera gånger hur bra det blev, alltid kul att få höra sånt :)
 
Myskväll i soffan och mys med Melvin innan jag la honom, medans snön yrde på utanför. Kokade lite knäck i micron och det var verkligen jättesmidigt, ska göra mer närmre jul för det blev inte så mycket av denna satsen så vi åt upp endel med ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback