Fredag - Städ och tandläkaren

Började dagen lugnt i sängen och titta på serier på tvn. Sen lek och mys med Melvin. Hann även med en maskin tvätt på förmiddagen och lite allmänt städ och fix här hemma. Lyckades få Melvin att sova sin förmiddagslur som blev 1,5 timme lång idag. Sen gjorde jag mig och Melvin iordning för att åka mot stan då jag skulle till tangregleringen för att prata om tandställning. Under tiden väntade Melvin med Emma i väntrummet.

Ska iaf få räls både uppe och nere men först måste 2 tänder bort i överkäken och en i underkäken, vilket jag får bekosta själv "jippi" *not* Men men blir nog fint tillslut, dock kommer det ta 1,5-2 år innan det är klart men får väl vara värt det om det endå blir fint i slutändan.

Köpte lite snask innan jag tog bussen hem, gick sista biten i iskylan då jag tog den bussen som är en bit hemifrån. Inte så skönt att gå när det är så kallt men Melvin verkar ju trivas i vagnen ute nu iaf.

Myste mer med Melvin och sen började jag hacka grönsaker till middagen, stekte en omelett till mig så at jag inte skulle bli döhungrig samt gav Melvin mat.

När Robin kom hem vid 21 tiden satte vi oss och åt fajitas samt såg på filmen "The back-up plan", den var faktiskt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback