Lördag - Loppis och mys!

Dagen började efter en lång natt ca 8.30 för min del, Robin hade tagit med sig Melvin upp redan vid 07.30. Tog det lite lugnt och gav Melvin mat innan vi åkte till barnloppisen vid fyrispark.

Väl där så var det fullproppat med folk så Robin och Melvin åkte och letade parkering medans jag gick in. Hittade en pulka och två bodysar sen orkade jag inte leta mer för det var så mycket folk att man hela tiden blev knuffad fram och tillbaka ungefär. Åkte och lämnade Robin vid bussen då han skulle till jobbet och sen åkte jag med Melvin till Ikea där vi köpte matningsskedar och lådstopp, åt korv med bröd också till lunch.

 Sen var det hem igen och bara mysa och vila, orkade inte mer efter natten utan kände att det fick räcka för dagen. Har bara myst här hemma sen dess, lekt lite och kikat på serie avsnitt. Sötnosen har iaf somnat nyss efter bad och gröt samt tandborstning.

Ska snart börja med maten som jag och Robin ska äta ikväll när han kommer hem. Tänkte försöka kasta ett öga på mellon också på tvn o höra om det är någon bra låt.


Testar pappas arbetströja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback