Måndag - Dumma eksem och fika

Dagen började runt 08 tiden, gick upp och gjorde oss iordning och myste lite framför tv´n.

Kollade när jag bytte blöja på Melvins rumpa hur huden såg ut då jag tidigare trott att han var lite torr särskilt vid ryggslutet men det syntes tydligt att det var eksem :/ Stackars plutten min! Såg att han hade fått lite eksem på bakre delen av överarmarna med. Han har även haft lite problem med magen det sistone och vi funderar på om det kanske kan vara glutenintolerans, eftersom att symptomen stämmer och det dessutom finns i Robins familj sen har det uppkommit sen vi bland annat började ge smörgåsrån och så som innehåller mycket gluten.

Vilade en stund på förmiddagen och busade med Melvin, sötnosen som fick för sig att störtdyka från krypställning in i vardagsrumsbordet så han blev jätteledsen och började blöda näsblod. Lyckades lugna honom iaf och sen var det lunchdags och sovdags för lilla sötisen  <3

Efter det så bestämdes det att vi skulle åka till Jennie och Louise för att fika med dem och syster :) Skönt att komma iväg lite spontant och trevligt som vanligt.

Väl hemma igen så var det dags för kvällsmat och sen skulle jag och pappa åka till stan för att handla mat medans Melvin var hemma och myste med Robin. Väl tillbaka hemma igen så hade Melvin somnat, lassade in varorna och sen såg jag Familjen Annorlunda på tv.

Gick och la oss i vettig tid och somnade hyfsat fort, var lite täppt så tog lite längre än vanligt innan jag somnade.


Mitt älskade hjärta på bussen <3


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Och när jag öppnade så läste jag "dumma eksem och fi**a", och tänkte men vad har hänt nu!! Haha så tokigt det kan bli! Hoppas ialla fall att ni får ordning på problemet! Vi får prata mer när vi träffas idag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback