Fredag - 2 dagar kvar.

Så har fredagen gått och det är 2 dagar tills vi åker, längtar mer än någonsin just nu. Har under dagen packat ytterligare lite småsaker, sen har jag såklart lekt och gosat med Melvin, varit till affären med både Robin och Melvin samt myst här hemma.

Har också passat på att ladda Ipodens batteri samt lagt in massor av ny musik så jag inte ska bli uttråkad på flyget/nör jag solar. Plockade också fram biljetter och pass så vi har det färdigt redan nu. Melvin har varit ganska snällig idag och jag tror det är tänderna som bråkar igen, tycker så synd om honom men gjorde det jag kunde för att lindra det onda iaf.

Ikväll åt vi hamburgare med bröd och pommes o sen har vi spelat wii ett tag. Melvin blev lagd vid 20 tiden. Robin har åkt till jobbet och jobbar tills tidigt imorgon bitti, så jag får sova ensam i natt om inte Melvin får för sig att vakna. 

Imorgon har vi inget planerat mer än att checka av packningen och se så att ingenting saknas samt lägga ner de sista sakerna och packa in allt i bilen. Åker tidigt på söndag morgon så lika vbra att ha det gjort o sen lär det vara tidig sänggång för mig. Robin ska jobba Från sent på kvällen till tidigt på morgonen så han kommer göra sig klar och möta oss på Arlanda då han endå inte hinner därifrån och hem innan vi måste åka dit.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback