Tisdag - Torsdag

Dagarna bär i väg fortare än man tänkt ibland. I Tisdags var vi mest hemma och myste, plockade med saker och rensade ur mer. Känns som det aldrig tar slut, men lika bra att göra det nu så slipper man slöpa med sig massor av onödiga saker när vi väl flyttar. Robin hämtade ner reseväskor samt barnvagn från vinden och vi började plocka fram lite av det vi ska ha med oss. Kvällen var lugn, lekte samt myste framför tvn.

I går Onsdag, plockade vi fram alla kläder samt Melvins saker som vi ska ha med på resan, packade även ner det. På eftermiddagen tog vi en promenad till min farmor och farfar och kikade på lite bilder från när de var på Teneriffa. Blev även bjudna på lite fika.

På kvällen lagade jag kycklinggryta med ris, gjorde även en kycklinggryta med ris till Melvin. Han verkade tycka om den iaf!

Idag så har vi hunnit med endel, åkte till stan vid 10 tiden för att hinna köpa solkräm och lite fika innan jag skulle på mamma-bebisträff hos en av mammorna. Under tiden jag var på mamma-bebis träff passade Robin på att köpa köksbordet vi ska ha sen, det var nämnligen nedsänkt med 600kr så det passade perfekt. Nu har vi det mesta tills vi flyttar, så skönt att slippa köpa allting sen.

Har under kvällen myst och lekt med Melvin och nu sover han äntligen. Ska se på lite serieavsnitt och ta det lugnt. Robin jobbar enda till 22.30 ikväll så han kommer nog hem när jag redan sover gott.


Såhär har vår sötnos legat de senaste morgonarna i vår säng, han verkligen snurrar och har sig massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback