Onsdag - Tandläkarbesök

Dagen började med byte av full bajsblöja, inte roligaste att vakna till men vad sjutton då är den ur världen. Sen äta frukost och göra oss klara för att möta syster/moster på stan. Medans jag fick mer tandställning så var busprinsen med sin moster. Efter insättningen var klar blev det en fika och lite kikande i butiker innan vi åkte bussen hem.
 
Lunch och mys, sen lekte sötnosen med sin älskade pappa som kommit hem från jobbet medans jag fixade lite allt möjligt. Medans prinsen sov passade jag på att ta mig en välbehövlig långdusch!
 
Förberedde middagen och fortsatte fixa lite hemma. Sen var det middag - Kycklingfilé i ugn med ris, sås och sallad :) Gott och smidigt!
 
Resten av kvällen har flutit på i rasande tempo (som vanligt) och nu ska jag sova, är fruktansvärt trött och munnen värker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback