Lördag - 9 månader

Dagen började ganska lugnt, fotade Melvin lite till 9månaderskorten och myste. Sen ramlade han när han stod upp så han fick en liten bula i pannan stackarn :/ La på is inlindad i en handduk så det hjälpte till att få bulan mindre/ lindra det ömma.

Var inne mest hela dagen och bara myste innan Robin skulle till jobbet. Hann även med en liten promenad till affären under eftermiddagen och så en sväng runt kvarteret när jag endå var ute och gick. Skönt med friskluft för både Melvin och mig.

Hade fortfarande ont i munnen och svårt att äta så var väl inte på topphumör, Melvin var också lite gnällig så vi hade helt enkelt inte våran bästa dag.

Melvin somnade iaf gott på kvällen efter mys och bad och sov sen hela natten. Middagen blev tacos med Robin när han hade kommit hem från jobbet <3

Satt under dagen och tänkte på att nu har Melvin funnits lika länge utanför min mage som han var inne i min mage, helt otroligt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback