Måndag - Mammaträff med minisemlor :)

Dagen började med lek och sen gjorde vi oss i ordning för att åka på mammaträff i stan. Var som vanligt kul att träffa mammorna och bebisarna. Dock var inte Melvin på topp riktigt, han åt endast 2 skedar av lunchen. Sen åt han iaf en hel burk mat ett par timmar senare.

Blev bjudna på gott bröd som lite lunch och sen fika med minisemlor och chokladbollar, smaskens! Åkte hem vid 15 tiden då Melvin kändes varm i vagnen och jag ville låta honom få lite lugn och ro här hemma istället.

Väl hemma tog vi det lugnt ett tag sen gjorde jag lite kvällsmat till oss vuxna, blev soppa och smörgåsar och sen åt jag lite pannkakor då vi hade smet kvar.

Åkte och handlade med pappa när Robin kom hem och tog hand om Melvin, skönt att få hem lite mer mat. Köpte också 3 böcker till Melvin men de visar jag i ett separat inlägg.

Dessutom fyllde min fina pappa år så vi fikade lite med Almondy tårta på kvällen eftersom att vi inte är hemma när han ska ha fika med de andra. Såg på familjen annorlunda också, på tv4 play då jag missat lite.

Sen var det ganska tidig sänggång, välbehövligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback