Onsdag - Liten syster träff på stan

Började dagen med att försöka sova ut medans Robin gosade med Melvin. Började lite smått med packning och sen var det dags för Melvin att ta en tupplur. Under tiden så passade vi på att fortsätta packa samt ta fram påslakan så vi kunde byta i sängen.

Strax efter lunch tid åkte jag och Melvin med bussen till stan för att träffa fina syster/moster. Hjälpte henne att hitta jeans samt köpte en bh till mig, 2 tröjor på rea till Melvin samt ett par coola solglasögon till Melvin. Hoppas det fungerar bra med solbrillor till sötnosen då han blir så störd av solen och i bilen har vi inget solskydd till bilstolen ännu (måste beställa ett!!).

Sen mötte jag upp mamma på centralen när syrran skulle hem och så åkte vi hit och fikade lite. Hon lekte och myste såklart med Melvin också och han var glad, dessutom skulle han hela tiden visa hur bra han var på att gå med stöd.

När mamma hade åkt härifrån åt jag lite middag, fiskbullar och potatismos. Sen var det mer bus med lilla älsklingen. Ska snart sova då vi ska upp i god tid imorgon för att komma iväg i bra tid.


Trött prins idag <3


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Dom har såna solskydd på barnens hus också om ni behöver snabbt! :)

2012-03-08 @ 08:12:23
Postat av: Pernilla

Tack =)



Jag tog storlek 23 nu så dem lär va lite stora, men förhoppningvis inte föt mycket. Vill att dem ska kunna ha dem till sommaren och kanske lite in på hösten innan det blir för kallt.



Så söt bild på honom =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback