Onsdag - Skottdagen!

Onsdagen började med att jag kände mig lite småhes, åkte iväg till stan för att gå på Gränby C med Emma och hennes tvillingar ett tag. Handlade bara en prydnadskudde som jag tidigare visat här från Lagerhaus, men som jag sa så handlade Emma för allt jag inte handlade för ;)

Vid 16 lämnade jag av dem hemma hos dem innan jag åkte mot syster med sambo för att lämna av Melvin som kulle vara där någon timme medans jag och Robin åt kinabuffé på stan. Var riktigt mysigt att äta middag där och maten var såklart jättegod!

När vi hämtade Melvin var han dötrött och vi fick försöka "tvinga" honom att vara vaken tills vi kom hem så vi kunde ge honom mat så han kunde få sova. Blev en flaska ersättning istället för gröt då han var för trött för gröt.


Underbart god kinabuffé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback