Onsdag & Torsdag

Tänkte sammanfatta vad vi hittade på under Onsdagen och Torsdagen denna vecka.

Onsdagen började med en hyfsat lugn morgon, bestämde att jag och Melvin skulle följa med på mamma-bebis fika inne i stan så gjorde oss klara och åkte in dit. Blev ett par timmar där, ingen shopping för min del men det var trevligt endå.

På kvällen var det allmänt mys och så va vi in i stan och storhandlade mat, välbehövligt! Väl hemma var det sängdags för Melvin iprincip och matdags för mig och Robin. Åt varma smörgåsar.

Torsdagen så var det hemmamys som gällde, Robin jobbade endel och jag och Melvin busade runt här hemma. Riktig buskille vi har fått nu, allt som inte är hans är som roligast ;) Kokade också ett lass med köttfärssås och pasta till Melvin så jag hade till frysen.

Lekte under eftermiddagen och han även med en liten promenad. På kvällen åt jag och Robin tacos medans Melvin lekte. Sen var det läggdags för prinsen och efter det så blev det endel tv-tittande och datorsittande innan vi också uppsökte sängen för ett par timmars sömn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback