Tisdag - Mamma-bebis myskväll :)

Dagen började lugnt på hemma plan, hann med lek och lite städ samt mys. Robin tog Melvin medans jag duschade och vilade en stund. Vid 15 åkte jag och Melvin till stan för att vara hemma hos Emma & Tvillingarna på lite myskväll med tacos och tv/spel.

Barnen fick leka och sen var de fullt upp med dem så när de somnat lyckades vi äta vår tacos och ta en cider till det. Lite senare kom Madde över och vi spelade wii ett tag innan jag och Melvin skulle ta bussen hemåt igen, sötnosen hade redan pyjamas på sig så han blev ordentligt inbäddad i åkpåsen med sin snutte och en filt. Han sov hela vägen hem och vaknade bara till när vi lyfte över honom i spjälsängen där han sen sov vidare <3

Gick och la mig rätt omgående efter att ha pratat med stora älsklingen en stund om dagen.


Sötnosen väntar på bussen & Sötnosen som leker med en drake


Tvillingarna, Alice & Isak


Melvin i gåstol, Isak bland leksakerna


Kommentarer
Postat av: Emma - tvillingmamma

Åh så fina! Kan du skicka dom till min mail eller lägga upp på fejjan så jag kan ta dom? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback