Tisdag - Mamma-bebisträff och packning

Idag var vi på mamma-bebisträff ett par timmar, innan dess hade jag hunnit duscha också eftersom jag klev upp kl 7. Blev klarvaken av Melvin.

Efter mammaträffen där vi blev bjudna på lunch och efterrätt så åkte vi till resecentrum där jag skulle köpa tågbiljett som jag ska ha imorgon till Arlanda. Sen hemåt för att ge Melvin mat och fortsätta packa. Gjorde middag och sen har jag & Melvin myst hela kvällen!

Har äntligen packat klart så nu ska jag måla naglarna samt betala in en räkning innan sängen kallar, tidigt ikväll men ska upp redan 03.45 så det behövs. Kommer sakna Melvin grymt mycket men får säkert toppendagar i London :) Återkommer här i bloggen i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback