Torsdag - Mars? Redan!

Då var vi inne i marsmånad då! Redan!! är min känsla.

Imorse födde min fina vän Sandra en dotter tillsammans med sin sambo, jätte söt liten flicka som ska heta Lola :) Stort grattis vännen!

Idag har vi tagit bort Melvins napp för att göra ett försök att sluta med den för honom, och han har inte klagat något i princip :)

Åkte till stan för att Robin skulle göra ett ärende på banken samt kolla lite andra småsaker och då åt vi varsin kebab till lunch medans Melvin sov så gott. Väl hemma tog vi det rätt lugnt, när Melvin somnat efter sin middag så bakade Robin lite muffins och jag läste lite.

Sen var det äta kvällsmat och gosa med Melvin och medans Melvin myste med Robin så satt jag här och gjorde min inlämningsuppgift i Matte B som skulle in innan midnatt. Gick ganska fort att fixa den så det var skönt!

Under dagen har Melvin fortsatt att träna på att resa sig och lyckats ett par gånger <3 Min fina kille! Dessutom stod han upp utan stöd nån sekund när han hade släppt ett handtag!

Att somna utan napp var inte heller ett problem, Robin tog hand om nattningen ikväll och han gnällde lite innan han somnade ca 1-2 min senare :)

Sötnosen som somnade i vagnen i stan samt sitter som en liten groda <3


Trött älskling ikväll!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Han är ju bara så fin! Moster älskling <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback