Torsdag

Dagen började vid 07 då jag började fixa inför dagen, åkte redan vid 09 till stan för att tanka bilen och sen vidare mot Katrineholm och hem till Sandra med familj :) Bilresan gick bra och Melvin sov 1,5 timme, sista biten var han vaken men glad.

Väl framme åt vi lunch och sen blev det lek, mys med lilla Lola, äta efterrätt och ha det allmänt trevligt :) Så kul att träffas igen :)

Åkte hemåt vid 15.30 då Melvin fått i sig middag, dock så ville han ej sova så länge på vägen hem och sen var han inte alls glad. Var inte lätt att underhålla och köra samtidigt vill jag lova. Åkte hem till min mamma när vi endå var ute så Melvin fick träffa mormor en stund, när Melvin fått ersättning åkte vi hemåt då det var hans läggnigstid.

Väl hemma lyfte jag över honom till sängen och hjälpte honom att somna om. Tittade lite på tv odch tog det lugnt innan även jag drog mig mot sängen.


Glad Melvin får lunch, Söta lilla Lola sover gott :)


Levicia och Melvin leker på Leviciasrum :)

Melvin leker <3

Stora & lillaprinsessan :)

Storasyster och lillasyster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback