Måndag - Skrikig marknadsdag

Efter en lite småjobbig natt då Melvin vaknade och kom över till vår säng och tillslut somnade om så vaknade Melvin strax efter 7 imorse.  Kikade på tv i sängen och gick upp sen vid 8 tiden. Frukost och mys och så göra oss i ordning för att åka på marknaden.
 
Kom med bussen i tid och mötte syster och lilla T vid torget där marknaden är och tog en sväng där. Dock var inte Melvin sig själv alls idag utan ville ingenting han bara skrek och skrek. Inget vidare när man är iväg och inte kan göra något åt det han kan inte springa fritt bland allt folk och jag klarar inte att bära honom som det är nu. Han gfick tillslut brevid sin kusins vagn en stund och var iaf lite nöjdare då. Köpte foppatofflor och strumpor till Melvin och så julkoret och munkar. Sen lunch till honom och försöka få honom att sova middag, lättare sagt än gjort när han är super arg. Bara låta honom sitta och sen åt jag och syrran lunch innan vi gick upp till de andra butikerna på stan.
 
Skulle sen åka hemåt och precis innan jag kom fram till bussen somnade Melvin, 1,5 h senare än normalt. Sen sov han 1,5h och jag hann plocka fram en ugnsform med kyckling från ugnen,  förberedde ris och sallad när sötnosen vaknat och var på bättre humör. Medans jag skar grönsaker så ville han gärna äta både gurka och tomat :) Sen tittade han på skorna som vi köpte idag.
 
Åt middag strax efter Robin kommit hem från jobbet och sen iväg och handla mat och andra nödvändigheter medans Robin var hemma med sötnosen. Mysa med sötnosen innan han skulle sova. Fika med donuts framför tvn och nu sova är slut i kroppen och huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback