Onsdag - Systerträff

 
Började med mysmorgon med min prins. Sen ta lite foton eftersom han blev 16 månader och så göra oss klara för att åka och hälsa på syster och lilleskrutt. Åkte buss eftersom bilen behövde besiktas innan den används igen.
 
Gosade med lilla plutten och maserade hans lilla mage som gjorde lite ont. Stackars liten, kommer så väl ihåg när Melvin hade ont. Känns så konstigt att kunna mysa med en liten plutt igen, fastän det inte är min. Men jag är stolt moster till lilla gullet <3
 
Melvin klappar gärna kusinen på huvudet och gör det oftast fint men ibland kan det bli lite hårdhänt. Efter att Melvin fått lunch och lillplutten fått mat av sin mamma så gick vi till Gränby C där vi skulle inta lite lunch tillsammans med Martin (systers sambo). Valde att äta sallad och kan säga att det inte var värt priset! 85kr o då fick man bara välja 3 saker att ha i själv, dessutom ingick ingen dricka. (brukar äta sallad nere på stan o där får man mer saker i salladen och dricka med i priset)
 
Efter att vi ätit kikade vi runt endel, blev dock inga inköp. Åkte med bussen hem sen för att påbörja middag. Dock kom jag inte alls på något jag var sugen på så fick bli smörgåsar för oss vuxna (samt korv m.bröd för Robin) och så fick Melvin fiskpinnar med potatis och grönsaker.
 
Lugn kväll efter att jag lagt lilla älsklingen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var en mysig dag :)

2012-10-04 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback