Söndag - Fint väder igen!

Lekte mer med Melvin och sen vila.. Inte alls pigg och ändå äter jag extra järn och försöker lägga mig i tid på kvällarna.
 
Förbereda kvällsmaten, lax och potatis. Men klockan han bli sent innan vi åt så Melvin fick lättare middag och sen extra välling innan läggdags. Lägga Melvin och sen sitta ner en stund, efter det har jag varit iväg och tankat bilen samt plockat ur bilstolen eftersom att min pappa ska in med bilen för att byta ruta imorgon.
 
Titta tv resten av kvällen och fixa håret, sen sova! Imorgon ska jag och sötnosen träffa syster och Theodor på stan för att gå på höstmarknaden :)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vi får se om det är samma gamla vanliga på marknaden :) hoppas tröttheten försvinner men verkar vara något man får dras med.. puss <3

2012-10-08 @ 03:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback