Söndag

Dagen innehöll mest familjemys, men först var jag på en klädbytardag med syster och hennes plutt <3. Blev inte så mycket köpt men iaf en bok till Melvin, som han blev så glad för :)

När vi var klara där lämnade jag syster och passade på att gosa med plutt en stund innan jag åkte därifrån med en radda mammakläder som jag ska låna :)

Hem och äta lunch med mina älsklingar och sen leka med lilla älsklingen. Han måste ha saknat mig för när jag satt i soffan kom han o satte sig brevid mig och sa - mamma! sen klappa han min kind och mitt hår och kramade mig så mysigt! Finns inga bättre stunder än de <3

Lagade köttfärslimpa med bacon och potatis till middag, blev riktigt gott :) Lite sen middag så strax därefter förbereddes Melvin för natten, passade på att sitta och träna virkning en stund och sen var det lugn kväll framför tvn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback