Tisdag

Dagen började lugnt efter ännu en natt med uppvak från Melvin håll, vet inte alls varför han vaknar :/ Jobbigt för både honom och oss och jag sover inte så bra när han är i vår säng då han helst ska ta min kudde eller ligger och sparkas/drar med händerna.
 
Åt frukost och myste, sen ut på en promenad för att få lite luft och motion. Efter att Melvin sovit middag så ville min faster ta hand om Melvin ett par timmar så att jag skulle få vila, lättare sagt än gjort när man saknade sin lilla prins <3 Hatar verkligen att vara ifrån honom och vettesjutton hur jag ska klara att sätta honom på dagis, som det känns nu blir han hemma med mig och syskonet och börjar först nästa höst på förskolan.
 
Gosade med sötnosen när han kom hem och sen var det läggdags efter en stund. Älskade barn säger jag bara, kärleken till sitt barn går inte att jämföra med något annat!!
 
Tittade på tv och chattade med syster medans jag väntade på att Robin skulle komma hem, han var ut och bowlade med bla min pappa och några andra.
 
Nästan direkt när Robin kom så gick vi och la oss, då var jag dötrött igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback