Torsdag - Besiktningen

Lite småstressig morgon, äta frukost och göra oss klara så att jag skulle hinna lämna Melvin hos sin moster och lilla kusin. Vidare till besiktningen där jag träffade farfar som också hade tid samma tid som jag. Väntade o väntade kändes det som, var där i tid och sen fick jag vänta ytterligare 5 min innan jag fick komma in med bilen.
 
Blev underkänd på skitsaker, bland annat sa de att det var fel färg på ena blinkers bak.. Men men sånt e livet bara fixa till o komma tillbaka. Hämtade upp min lilla skatt och gosade med lillplutten :) Sen åkte vi och köpte lite bb-kläder till mini, hade rabatt på kappahl så passade på :)
 
Hem och äta lunch och så sovdags för prinsen. Mys och gos på eftermiddagen och en tur till affären för att köpa hem kanelbullar innan Robin kom hem från jobbet. Lugn kväll, fixade lite smått här och där.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback