Torsdag - Promenad i solskenet

Robin lämnade Melvin på dagis och jag tog en promenad med Alicia till bvc. Underbart väder ute, så skönt att gå. Var ännu varmare och skönare på hemvägen så jag njöt för fulla muggar.
 
Hemma igen så städade jag och sen åkte vi och hämtade Melvins nya bilstol. Sen hem och lämna den och vidare till Gränby C där jag hann fixa Alicias dopkläder, doppresent och lite annat smått :)  Alicia sov hela tiden utom ett avbrott för lite mat.Åt en korv innan det var dags att åka och hämta Melvin på förskolan. Han blev så glad när jag kom, han såg mig och sa glatt "mamma!" Det värmer verkligen i hjärtat när man har saknat honom hela dagen.
 
Åkte hem och åt mellanmål och packade upp samt monterade den nya bilstolen. Middag och sen mys innan Melvin skulle sova, han somnade på 2 röda. Alicia hade fått feber från sprutorna så var bara att ge alvedon och sen gosa med henne <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback